Verhalen van TRIMM'ers

“Om voor een merk als Grolsch te werken als frontender is echt geweldig. Ik ben heel trots dat ik voor dit merk en aan dit project werk!"

Pascal is sinds 2013 als front-end developer aan het werk bij TRIMM. Dit interview schetst een beeld van zijn werkzaamheden en samenwerking met andere rollen.
Lees meer

“Doordat je met verschillende klanten om tafel zit, ben je iedere keer met een andere digitale aanpak bezig. Het vereist goed schakelen, maar dat is voor mij juist het uitdagende aan mijn werk als digital marketeer bij TRIMM!”

Cynthia Kuipers is sinds juli 2018 onderdeel van het digital marketing team van TRIMM. In dit interview geeft Cynthia je een kijkje in de keuken als digital marketeer.
Lees meer

“Ik lijm veel, dat klinkt misschien vreemd, maar ik ben de persoon die design en development verbindt"

Berend Swennenhuis is front-end developer bij TRIMM. In dit interview vertelt hij hoe hij bij ons terecht is gekomen en hoe hij in zijn vrije tijd met scherp schiet.
Lees meer

"Bij TRIMM kun je je eigen ding doen en dat wordt gerespecteerd, je kan hier lekker jezelf zijn"

Nikki de Wals is User Experience designer bij TRIMM. In dit interview vertelt ze over haar keuze om bij TRIMM te werken en haar drijfveer om de ultieme boodschappenapp te ontwikkelen.
Lees meer

“Als ik naar TRIMM ga, dan ga ik naar mijn vrienden”

Christian van den Berge is Digital Marketing Consultant bij TRIMM. In dit interview voelden we hem aan de tand over digital marketing, data en een hardloopwedstrijd van 62 kilometer!
Lees meer

"Ik vind het heel gaaf om te zien dat TRIMM zich sterk maakt om vakmanschap te promoten"

Jesper Jeeninga werkt als tester bij TRIMM. In dit interview voelden we hem aan de tand over de toegevoegde waarde van het vak testen, het bedrijf TRIMM en de vrijdagmiddagborrels. Lees snel verder!  
Lees meer